Hakkımızda
Vezüve Neden Kuruldu ?
Vezüve kobilerimizin e-ihracat pazarına girmelerine ve el işi sanatlarımızın dünyaya tanıtılması vizyonu ile kurulmuştur. Hedefimiz ürünlerimizi dünya genelinde popülerliğini artırarak müşterilerimizin döviz kazancı elde etmelerini ve sürdürülebilir bir iş modeli kazanmalarını sağlamaktır. Vezüve üreticilerin dünyanın farklı noktalarındaki e-ticaret pazarlarında büyümesini ve markalaşmasını hedeflemektedir.
Sayılarla Vezüve
Vezüve İstatistikler
Yeni Online Mağaza
Yurtdışı Kargo
E-İhracat Hacmi
Yurtdışı Pazaryeri
Vezüve Avantajlar
Vezüve işletmenize bağlı bir e-ihracat departmanı mantığıyla çalışır. İşletmenizi zaman ve maliyetlerden tasarruf ettirir. İşletmeniz için gerekli tecrübe açığını kapatır. Yurtdışına yeni yatırımlara başlama sürenizi hızlandırır.
Tüm Dünyaya Satış
Sınırlar sadece zihnimizde. Artık ürünlerimizi tüm dünyaya ulaştırabiliriz. Amerika, Asya, Avrupa ve Rusya'da e-ticarete başlayın.
Uçtan Uca
E-İhracat
Vezüve yurtdışı şirket kuruluşu, vergi kaydı, marka tescili, gümrükleme, ara depo ve lojistik gibi birçok konuda üreticilere çözümler sunar.
Yüksek Müşteri Memnuniyeti
Vezüve E-İhracat operasyonlarını yönettiği müşterilerde %88 başarı oranına sahiptir.
Yüksek Kar Marjı
Vezüve ile yurtdışı pazarlarına satış yaparak euro, dolar ve pound cinsinden ödeme alırsınız.
Temel Değerlerimiz
Misyonumuz
Misyonumuz, ülkemizin üretim potansiyeli dünyaya açıp kobilerimizin ve zanaatkarlerimizin hak ettiği yerlere ulaştırılmasıdır. Vezüve e-ihracat alanında kobilerin markalaşmasını hedefler.
Güvenilir ve Şeffaf İlişkiler
Zanaatkarlerimiz ve kobilerimizin ülkemizin üretim zincirinin en önemli halkasıdır. Onlarla tüm ilişkilerimiz baştan sona şeffaf ve güven çerçevesinde olacaktır.
Vizyonumuz
Vizyonumuz, Türkiye’nin E-İhracat hacminin artırılmasına en fazla katkı sağlayan firmalardan biri olarak ülkemizi uluslararası arenada temsil edebilmek. Vezüve ile Türk menşeili ürünler dünyanın dört bir tarafına ulaşabilecek.
Müşterilerimize Değer Yaratmak
Önceliğimiz her zaman iş ortaklarımızın yoğun rekabet görülen pazarda farklılığını ortaya koymak ve ön plana çıkarmaktır.
Hizmetlerimiz
E-İhracatla Markanızı Yeni Pazarlara Taşıyoruz
E-İhracat Departmanı
İşletmenize bağlı bir e-ihracat departmanına sahip olun
Pazaryeri Yönetimi
10 farklı pazaryerindeki tüm satış ve pazarlama operaslarınızı yönetelim
Etsy Yönetimi
Etsy ile el yapımı ve kişiye özel ürünlerinizi dünyaya açın
Dijital Pazarlama
Markanızın dijital dünyada daha fazla kullanıcıya ulaşmasını sağlayalım
Referanslarımız
Vezüve ile e-ihracatta başarıya ulaşanlar
Vezüve’nin Yüzleri
Vezüve Team
2023’de Markanı Dünyaya Aç!
Mağazanızı açtıktan sonra ödeyin!
İsterseniz paket ücretinizi mağazanızı açtıktan sonra ödeyebilirsiniz.
- Güven
- Başarı
- Büyüme
Amerika
Kanada
Avrupa
İngiltere
Amazon FBA Gönderim Kuralları
Biz kimiz ? Hakkımızda Referanslarımız Partnerlerimiz Kariyer E-İhracat E-İhracat Danışmanlık...
Amazon Yeni Satıcı Marka Teşvikleri
Biz kimiz ? Hakkımızda Referanslarımız Partnerlerimiz Kariyer E-İhracat E-İhracat Danışmanlık...
Cdiscount Pazaryeri İncelemesi – Fransa’ya E-İhracat
Biz kimiz ? Hakkımızda Referanslarımız Partnerlerimiz Kariyer E-İhracat E-İhracat Danışmanlık...
Tokopedia Pazaryeri İncelemesi – Tokopedia’da Satış Yapmak
Biz kimiz ? Hakkımızda Referanslarımız Partnerlerimiz Kariyer E-İhracat E-İhracat Danışmanlık...
Otto Pazaryeri İncelemesi 2023
Biz kimiz ? Hakkımızda Referanslarımız Partnerlerimiz Kariyer E-İhracat E-İhracat Danışmanlık...
Markalar E-Ticaret Web Sitesi Kurmanın Avantajları 2023
Biz kimiz ? Hakkımızda Referanslarımız Partnerlerimiz Kariyer E-İhracat E-İhracat Danışmanlık...
E-İhracatla İlgili Sıkça Sorulanlar
E-İhracat, fiziksel ve dijital ürünlerin dijital kanallar kullanılarak yurtdışındaki diğer ülkelere satılmasını ifade etmektedir. Lojistik süreçlerinin ve ödeme sistemlerinin gelişmesiyle birlikte yurtdışına satış süreçleri çok daha hızlı ve kolay hale gelmiştir. E-İhracat sayesinde ürünlerinizi sınır ötesine taşıyarak yeni müşterilere ulaşabilirsiniz.
ETGB (Elektronik Ticaret Gümrük Beyannamesi) sistemi sayesinde ağırlığı 300kg ve eşya değeri 15.000 Euro altında kalan ürünler için uygulanmaktadır. Ürünler için gümrük beyannamesi düzenlenmesine gerek kalmaz, gümrükleme ve ambar bedelleri oluşmaz, Ürünlerinizi yurtdışına gönderirken fatura ve diğer gerekli belgeleri hazırlayarak yetkili kargo firmalarına teslim etmeniz yeterlidir.
E-İhracata başlamaya karar verdiğinizde önünüze 2 seçenek çıkacaktır. Ya kendi web sitenizi kurarak ürünlerinizi buradan farklı ülkelerdeki kullanıcılara ulaşmak veya hali hazırda trafiğin olduğu global online pazar yerlerinde satışa başlamak. Allegro, Amazon, Etsy, Wayfair, Bol gibi online pazar yerlerinde mağazanızı açıp satışa başlayabilirsiniz. Bir süre sonra hem kendi sitenizden hem de online pazar yerleri üzerinden e-ihracat gerçekleştirebilirsiniz. İki yöntemin de farklı avantajları ve dezavantajları oluşacaktır.
E-İhracatta satış yapmak istediğiniz ülkelere bağlı olarak farklı maliyetler oluşabilir. Ancak temel olarak e-ihracata başlamadan önce pazaryeri giderleri, kargo ücretleri, dijital pazarlama ücretleri ve depolama ücretlerinin farkında olmalısınız. Tüm maliyetlerinizi doğru şekilde hesaplayarak size en uygun kar marjını ve satış fiyatınızı belirleyebilmelisiniz. Tüm dünyaya satış yapma imkanınız olduğunu göz önünde bulundurursak maliyetleriniz sınırlı kalacaktır.
E-İhracata başlağınız ilk zamanlarda ürünlerinizi büyük ihtimalle Türkiye’den tek tek göndermek isteyeceksiniz. Ancak bir süre sonra satışlarınzı arttığında hedef ülkelere ürünlü toplu olarak göndermek lojistik olarak daha avantajlı konuma geçmenizi sağlayacaktır. Yurtdışına kargo gönderirken proforma fatura, e-arşiv faturası, etgb ve konşimento belgelerinin hazır olması gerekmektedir. Yurtdışına kargo gönderimlerinizi UPS, FedEx, DHL, PTT gibi uluslararası taşıma şirketleriyle yapabilirsiniz.
Geleneksel ihracat yaparken sizden toplu şekilde ürün almak isteyen işletmelere teklifler verir ve anlaşma sağlarsınız. Yurtdışında yeni bayi ve distribütörler bularak ihracatınızı artırırsınız. E-İhracat sayesinde müşterilerinize dijital kanallardan ulaşarak B2C veya B2B şekilde satış yapabilirsiniz. Müşterileriniz markanızı online kanallarda web sitenizden veya pazaryerlerindeki mağazalardan bulur.
Ticaret Bakanlığının yeni açıkladığı desteklere göre e-ihracat yapan satıcılar fulfillment, reklam, komisyon, danışmanlık, yurtdışı pazar araştırması gibi birçok alanda teşvik almaya hak kazanmıştır. Bu desteklere hak kazanmak için yerine getirmeniz gereken farklı kriterler olsa da en önemli kriterler;
- Türkiye’de marka tescili
- Hedef ülkede marka tescil başvurusu
- Türk menşeili ürünler
- Limited veya Anonim şirket statüsüne sahip olmak
E-İhracata başlarken bir şirketiniz olması zorunlu değildir. Ancak birçok pazaryeri mağaza açmanıza izin vermeden önce şirket bilgilerinizi girmenizi istemektedir. Ayrıca devlet teşviklerinden yararlanmak ve yurtdışı satış gelirlerinizi beyan etmek için mutlaka bir şirkete sahip olmanızı öneriyoruz. Şirket olmadan tüm süreçlerde problemler yaşayabilirsiniz.
Vezüve, üreticilerin yurtdışındaki e-ihracat operasyonlarında uçtan uca çözümler üretmektedir. Şirket kurulumu, mağaza açılışı, ürün yükleme, reklam yönetimi, mağaza yönetimi, kargolama ve gümrükleme gibi tüm süreçlerde firmalarımızın satış operasyonlarını kolaylaştırıyoruz. Yurtdışında yeni müşteri kitlelerine ulaşarak satış potansiyellerini yükseltiyor ayrıca yurtdışındaki e-ticaret kanallarında markalaşmalarını sağlıyoruz. Vezüve işletmelere bağlı e-ticaret departmanları gibi çalışarak ekstra maliyet ve zaman kaybı yaşamalarına engel olmaktadır. Gelin markanızı dünyaya açalım.