Amazon Reklam Türleri
AMAZON REKLAM TÜRLERİ 1- Giveaway Bu yöntem reklam performansınız açısından etkili ancak yüksek maliyetli bir seçenek olacaktır. Giveaway temel olarak 2 şekilde yapılabilmektedir; 1- İlk
Amazon’da hesap açmaya çalıştığınızda bir uyumsuzluk veya yanlış bilgi girilmesi sonucunda hesabınızın işleme kapatılması demektedir. Ayrıca hesabınız açılmış olsa bile Amazon ürününüz ile ilgili çeşitli nedenlerden dolayı da hesabınızı askıya alabilmektedir. Bu durumda herhangi bir ürün listeleyemezsiniz ve mağazanız görünür olmaktan çıkar.
Diğer Amazon Suspend sebepleri de şunlardır;
Amazon Suspend olmak bir sorundur; ancak çözümsüz bir sorun değildir. Yapmanız gereken tek şey Amazon’da oyunu kurallarına göre oynamanız! Zaten bu da Amazon’u Amazon yapan önemli bir sebeptir. Satıcı hesabı açarken ve sonraki süreçte bu kadar katı kuralları olan Amazon, böylece nihai tüketicinin güvenini kazanıyor. Satıcılar da mecburen bu kurallara uymak zorunda kalıyor. Peki, Amazon Suspend sorunu nasıl çözülür?
İtirazda acele etmeyin: Satıcı Performansı araştırmacıları binlerce satıcıyı askıya alır. Araştırmacıların itirazı incelemesini bekleyin! Amazon Suspend itirazlarınız için acele etmeyin!
Yeni bir hesap açmayın: Bir hesabınız askıya alınmışsa yeni bir hesap açmayın. Farklı bir isim ve banka hesabı ile Amazon’u kandırmaya çalışmayın. Aksi halde askıya alınmış hesabınızın geri alınmasını geciktirirsiniz.
Faturaları değiştirmeyin: Hesabı askıya alınan birçok satıcı mevcut faturalarını Amazon’un istediklerine uydurmak için değiştirir. Ama bu yöntem çoğu zaman işe yaramaz ve hesapla ilgili devam eden sürece zarar verir. En ufak bir değişiklik bile hesabı eski haline döndürmeyi geciktirebilir.
Amazon’u tehdit etmeyin: Amazon, askıya alınan hesabın sahibinin mesajlarına hemen yanıt vermeyebilir. Bu gibi durumlarda bazı satıcılar avukat aracılığı ile Amazon’u tehdit edebiliyor. Bu durum işleri daha da karmaşıklaştıracaktır.
Kaba dil kullanmayın: Hesabınız askıya alındıktan sonra Amazon ile mesajlaşmalarda kaba bir dil kullanmayın. Amazon Satıcı Performansı araştırmacıları kaba dile prim vermeyecektir.
Amazon süreçlerini suçlamayın: Amazon müşteri merkezli bir şirkettir. Tüm şart ve politikaları için tüketiciye odaklanmıştır. Müşterileri suçlayan herhangi bir itirazdan olumlu bir sonuç alamazsınız. Amazon, satıcıların, tüm politikalarına ve yönergelerine aşina olmalarını bekler. Bu sebeple Amazon süreçlerini suçlamak hesabınızı eski haline döndürmez.
Jeff Bezos’u aramayın: Bazı satıcılar hesabı Amazon Suspend olunca Jeff Bezos’a mail atar. Ama Jeff Bezos’a giden e-postaları ilgili birim inceler. Yani bu hiç mantıklı bir yöntem değil!
Panik yapmayın: Amazon Suspend olmanız dünyanın sonu değil! Panik yapmayın! Kurallara uyan bir satıcıysanız ve iyi niyetliyseniz Amazon prosedürlerine dikkat ederek Amazon mağazanızı tekrar açabileceğinizi unutmayın!
AMAZON REKLAM TÜRLERİ 1- Giveaway Bu yöntem reklam performansınız açısından etkili ancak yüksek maliyetli bir seçenek olacaktır. Giveaway temel olarak 2 şekilde yapılabilmektedir; 1- İlk
Biz kimiz ? Hakkımızda Vezuport Uygulaması Başarı Hikayeleri Referanslarımız Partnerlerimiz Kariyer E-İhracat E-İhracat Danışmanlık Amazon’da E-İhracat ETSY’de E-İhracat Alibaba B2B E-İhracat Walmart Amerika’da Satış E-İhracat
E-Ticaret ve İhracat dünyasıyla ilgili son gelişmeleri sosyal medya hesaplarımızdan takip edin!
@2024 Vezüve LTD ŞTİ. Türk Patent tescilli bir markadır.