Dış ticaret genellikle firmaların ihracat sektöründe kendilerini geliştirebilmeleri için gereken tüm süreçlerde destek sunmak için kurulan İhracat Danışmanlığı hizmetidir.
İhracat alanına giriş yapmak isteyen firmaların yeni pazara açılma sürecine yardım eder ve pürüzsüz bir şekilde gerçekleştirilir. Bu sektörde destek talebi oldukça fazladır.
Üretici firmaların ihracat konusunda dış kaynak kullanarak destek almasıdır. Kendi uzmanlığı içinde olmayan ihracat bilgisini uzman ve profesyonel çalışan İhracat Danışmanlığı olarak dışarıdan temin etmesidir.
Döviz kurlarının artışı, hammadde maliyetleri ile ihracat yapmak üreticiler için artık zorunlu hale gelmiştir. Ciddi bir şekilde işini büyütmek isteyen, dış pazarlara açılıp işletmesini/firmasının en iyi versiyonunu oluşturmak için dış pazarda mutlaka yer almalıdırlar.
İhracat departmanı kurulması maliyetli ve uzun çetrefilli bir yoldur. Bu maliyetleri minimuma indirip, riskleri en alt seviyeye çekmek için Vezüve Danışmanlık ve diğer ihracat danışmanlığı şirketleri kurulmuştur.
Lojistik, gümrük, satış, müzakere, online pazaryerleri gibi bir çok alan her geçen gün değişiyor, gelişiyor ve yapılan bu değişimlerde sektörün içerisinde olmayanlar için hakimiyet kurmak oldukça zorlanıyor.Yurt içerisinde satış yapmak ile yurt dışında satış yapmak bambaşkadır.
Global bir marka olmak istiyorsanız mutlaka bir danışmanlık firmasından yardım almalısınız. Önceden ihracat deneyimi olan firmalar yukarıda yazılı olan konuların çoğuna aşina olabilirler fakat ihracata yeni başlayanlar için verim alınması, maliyetlerin minimuma indirilmesi, profesyonel çalışılması açısından bir ihracat danışmanlığı firması resmen şarttır.
Vezüve E-İhracat Danışmanlık profesyonel ve alanında uzman bir ekip ile bu konuda size en verimli şekilde destek sağlayacaktır.
E-İhracat danışmanlığı kapsamında birçok hizmet sağlanmaktadır. Bunlar neler diye bakarsak,
İhracat Danışmanlık Firmalarının En Önemli İhracat Geliştirme Tekniği Nedir?
Hedef Pazar Analizi, ürün satışa açılacağı zaman uygun pazaryeri bulmaktır.
Swot Analizi bir projenin gelişim sürecinde güçlü ve zayıf yönlerini bulmak, bu gelişim sürecinde karşısına çıkabilecek tehditlere karşı önlem almak, faydalanabileceğimiz fırsatları yönetebilmektir.
Pazara yeni giriş yaparken direkt ihracat olmak zorunda değildir. Distribütörlük, bayilik, toptancı, şirketler, acentalar veya kamu ihaleleri gibi gibi yöntemler ürününüz için daha uygun olabilir.
İthalat kısaltmaları ve vergi oranları, her ürün her ülkede satılamayacağından, bazı ülkeler kendi üreticisini korumak amacıyla herhangi bir ürünün ithaline izin vermeyip sınırlandırabilir. Bu yüzden hedef pazar ile ürünümüz uyumlanması açısından en ince ayrıntısına kadar araştırılmalıdır, karşılaşılabilecek riskler minimuma indirilmelidir.
İhracatçılar devlet teşviklerinden en çok faydalanan kesimi oluşturmaktadırlar. Pazar araştırması, marka tescili, depo ve mağaza kiraları gibi çoğu harcama devlet teşvikleri kapsamındadır. Bu süreçte danışanlarına destek verilebilmesi için devlet teşviklerine hakim olup doğru yönlendirme yapılmalıdır.
İhracat danışmanlığı için diğer bir konu da müşteri bulmaktan daha önemlisi müşterinin size ulaşabilmesidir. Bunun sağlanması için müşterimizin sosyal medya hesaplarını oluşturuyor, B2B sitelerine üyeliklerini gerçekleştiriyor, talepleri durumunda Facebook, İnstagram, Pinterest, Youtube üzerinden reklamlarını yönetiyoruz.
E İhracat için gerekenleri, SWOT Analizi, Pazara Giriş, E ihracat vergilendirme, Devlet Teşvikleri, Sosyal Medya ve Dijital Pazarlama şeklinde sıralayabiliriz.
Üretici firmaların ihracat konusunda dış kaynak kullanarak destek almasıdır. Kendi uzmanlığı içinde olmayan ihracat bilgisini uzman ve profesyonel çalışan İhracat Danışmanlığı olarak dışarıdan temin etmesidir.
Vezüve e-ihracat departman hizmetiyle yurtdışı pazarlarına açılırken sizlere destek olur. Markanıza değer katar!